Känslostorm!

Detta datum ska jag inte lägga på minnet, torsdagen den 13 mars 2008. Dagen då hela mitt huvud och hjärta bryts upp. Just nu känns det jättekonstigt. Av två anledningar:
  1. David, min första kärlek, skickade bilder på sitt nyfödda barn.
  2. Chris, min senaste kärlek, har skaffat en ny tjej, enligt utsago från Poddy.
Och allt detta får jag reda på inom loppet av två timmar.
Det är två avslutade kapitel av mitt liv. Men samtidigt är det mina två största, mina två riktiga kärlekar.

Det gör inte ont. Jag är inte ledsen. Jag är ju inte kär i dom. Men det känns någon viss tomhet.

Men det kommer vara över till imorgon så det är ingen fara! Kände bara att det här vill jag skriva av mig! Det här ska sparas på min blogg i alla oändlighet! ;D

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback