Spiderman 3

Igår frågade Devvy mig om jag ville hänga med grabbarna ut på bio på kvällen. Jaaa! Roligt! Satt och spelade World of Warcraft med Kajsa och Zoran och då ville dom också hänga med. Toppen! Så Kajsa åkte ner tidigare från Uppsala för att käka middag och dricka några öl innan bion. Jättetrevligt! Måste passa på och träffa henne nu så mycket jag kan eftersom att hon flyttar till Norge i juni.

Min förkylning går åt rätt håll. Wee!! Jag har mått så dåligt de senaste dagarna att det känts som att mina lungor skulle sprängas. Inte så skönt. Enorma host- och nysattacker.

Ikväll ska jag till Melanders och äta med pappa. Det blir bra, för SL-kort har jag, men däremot inte så mycket pengar. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback