Dazed and confused

Jag börjar bli alldeles förvirrad. När jag jobbade i förra veckan hade jag aldrig koll på vilken dag det var. Sen blev det lördag och det var upp och jobba tidigt. Efter det så blev det fest och på söndagen vaknade jag 13.20 helt matt! Var bakfull och seg hela dagen. Kul på sin enda lediga dag. När jag vaknade imorse av väckarklockan trodde jag att det var söndag men insåg att sheit, det är ju måndag! Huvudet är helt knasigt. Känner mig yr. Och nu kommer två tunga veckor.  Tur att jag tog ledigt från äventyrsbanan på onsdag.. Hade blivit för tungt annars. Jobbar 7 dagar, ledig en, jobbar en, ledig en, och sen jobbar jag hela veckan igen. Känner mig helt borta..

Kommentarer
Postat av: M

nej men se vad man kan hitta när man googlar på G4S och basuniform. hohoho.
hoppas du har det bra på jobbet iaf.
/asian i kontrollen ;)

Postat av: Clara

Nämen! Maria! :D

2007-08-26 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback