Påsk på Västkusten

Nu ska det faktiskt bli skönt att komma ner till familjen och bli ompysslad lite i en vecka. Har haft några intensiva veckor nu när man flängt upp och ner i träd, varit på två intervjuer och man har fått ge allt för att verka vara rätt person för att få jobben.

Och det lyckades jag ju med! Jippie!!

Anyhow, ikväll blir det sushi med Andreas och Martin. Gamla vänner som jag inte träffat på flera år.

När jag satt på intervjun i måndags så fick jag frågan över min bekantskapskrets. Jag svarade att jag hade runt 12 personer i min närmaste bekantskapskrets, vilket är ovanligt många. Men jag trivs med det. Nina och grabsen. Sen frågade han om jag hade lika många nära vänner från Göteborg, och där var det ju bara att vara ärlig. Nej, jag har tappat bort dom flesta. Dock är det så att dom jag trodde att jag skulle behålla för alltid, dom har försvunnit, och dom som jag trodde att jag förlorat för längesedan, dom finns kvar.

Konstigt det där. Men det är väl så det funkar antar jag. Det är inte så att jag brukar titta tillbaka så mycket ändå. Man ska leva i nuet! :)

Glad påsk!!

Halmstad, here I come! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback