Vad jag vill just nu

Jag känner mig så sliten och trött. Hade min sista tenta imorse. Kan gå precis hursomhelst. Industriell ekonomi är ungefär lika upphetsande som en död råtta i en kaffekopp. Jobbigt när man inte är det minsta intresserad av ämnet och tycker att alla uttryck bara finns där för att jävlas med en. Well, med lite tur så grejar jag tentan och slipper bry mig om den kursen ever again. Gör jag inte det får jag problem, för då måste jag ta 2-3 kurser i augusti för att få CSN och för att få börja trean. Och jag måste börja trean. Vill inte lämna mina kompisar för att läsa skitkurser i ett år. Fan heller!

Well, allt detta sliter ut mig fatalt. Började dock träna idag igen efter nästan två månaders uppehåll. Skam. Aldrig mer kollapsa mentalt. Och aldrig mer vara sjuk i tre veckor i sträck. Men nu är jag tillbaka. Något sliten, men ändå tillbaka. Jag vill träna upp min kropp igen. Mina muckler.

Men framförallt vill jag bara ligga ner och läsa en bok utan att behöva grubbla över något annat än min egen existens. I en hängmatta på gräsmattan i Vilshärad. Där vill jag vara nu. Åhh vad skönt.

  1. Kramas med min älskling
  2. Slappa i sommarstugan med mina Afrikaböcker
  3. Bli godkänd på mina kurser jag just läst
  4. Få åtminstone lite sommarjobb i sommar
  5. Att solen ska återvända
  6. Liseberg med älsklingsvännerna och sen Vilshärad med samma vänner
Mums.. Har börjat diskutera vilt i Afrikaforumet på backpacking.se. Det är kul. Men jag längtar till Afrika. Pratar väldigt mycket om Afrika just nu. Ska tillbaka om ett halvår. Inte till riktiga Afrika, men ändå Afrika. Sydafrika. Jag vill flytta utomlands om ett år. Till nåt spännande land.

Jag är trött. Ska läsa lite i Den vita massajen. Jag tycker att Corinne var dumdristig och dum i huvudet som offrade hela livet för att leva med en massaj. Men samtidigt avundas jag henne just för att hon gjorde det.. Inte för massajen, utan för att hon vågade lämna allt för något hon inte visste något om. Jag har gjort det en gång men inte i så stor skala. Det var det bästa jag gjort. Vad säger att det inte blir ännu bättre nästa gång jag bryter upp och flyr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback