Lunch på söder

Sådär! Nu tar vi om dagens äventyr. Idag har jag lunchat med Farfar och Carin! Efter att ha irrat runt i Slakthusområdet i en kvart så hittade jag till slut rätt efter att ha frågat mig fram. Väl där möttes man av en gigantisk buffé! Mums!

Hela lunchen ägnades åt att prata resor! Tokintressant när Carin berättade om sina Afrika- och Mellanösternäventyr. Stackars Farfar fick inte så många sylar i vädret. :)

Jag berättade om Kilimanjaro och hon hade också bestigit Kili och dessutom kommit upp till Uhuru Peak som jag. Då berättade jag att pappa och Per-Erik "bara" kommit upp till Gillman's Point och vi började diskutera hur vi skulle kunna reta upp PE.

Blir bara ännu mer ressugen. Helt otroligt vad galet roligt det är med resor. Resor är värt såå mycket mer än häftiga prylar. Minnen för livet. Mer äventyr åt mig!

Men snart bär det iväg. Eilat och Israel. Jag längtar så mycket så att jag håller på och spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback