Galen vecka

Den här veckan har verkligen varit helt galen. Jag har knappt sovit något överhuvudtaget. Varje natt har jag och Roy lärt känna varandra. Vi har berättat stories om våra liv, varav en sak som jag aldrig har berättat för något. En sak som hände på Malta som bara Anna och jag vet om. Efteråt blev jag helt förvånad. Varför berättade jag det? Och varför för honom?

Men jag kan verkligen slappna av i hans sällskap. Nu när jag tänker efter och vi har pratat igenom det mesta så undrar jag hur jag kan dölja känslor så väl för mig själv. Verkar som att det bara är på fyllan som jag visade vad jag verkligen kände. Sen när jag vaknade upp och undrade varför jag hade pussat på honom så var jag helt tvärförvånad. Trodde aldrig att det skulle hända igen, för jag kände ju ingenting! Hur är det möjligt?

Ett sätt att aldrig bli sårad förstås, men att leva ett halvår helt utan känslor är ju ganska konstigt, eller? Ett under att jag inte blev deprimerad. Men det funkade verkligen. Han gör mig så lycklig! Bästa kommentaren som jag fällde: "Vad gör du med mig?" :)

Nu ska jag till min bästa vän och reda ut hennes reaktion när hon fick veta hur det låg till mellan Roy och mig. Det enda problemet som tyngde mig löser sig också. Åå! Världen är great! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback