Engagemang

Jag var verkligen väldigt upprörd över situationen i Zimbabwe för två dagar sedan och jag kände att jag var tvungen att prata av mig lite med folk på ICQ. Naturligtvis räknade jag inte med någon respons, för det får jag aldrig. Men den här gången var annorlunda. Började snacka med Mort, min snälla guildie som bor i Sundsvall. Han blev tagen av mitt engagemang och skrev ett blogginlägg om detta. Pratade även med Jon och även ägnade tid och intresse åt vad jag hade att säga.

På allvar kan jag säga att jag är rörd över detta. Jag är van vid att folk tycker att jag är helt dum i huvudet som bryr mig överhuvudtaget. Men så är inte fallet. Det finns några ljusglimtar därute.



I förrgår fyllde Barba år och jag tyckte inte att vara hemma och städa var nåt man skulle göra på sin födelsedag så jag bjöd honom på bio. King Kong. Tyckte den var riktigt bra faktiskt! Trevligt att träffa grabben också. :)



Igår frågade Lillrauk mig på ICQ om det var pub och jag sa att det trodde jag inte. Sen visade det sig att jo, några nya QMISKare hade hört förfrågan om de kunde hålla öppet, så de bestämde sig för att hålla baren öppen. Wehoo tänkte jag! Eftersom att det inte fanns någon reklam ute så snackade jag med alla av mina grabs som var online på ICQ/WoW om de ville komma, och ingen bangade! :)

Själv var jag dunderförkyld så jag hade ingen lust att dricka öl, utan drack Oboy och sockerdricka istället. :) Vann ett parti RISK mot grabsen trots att jag nästan hela partiet (2 timmar) hade ca 3-4 länder. Det var roligt! Efter några jobbiga nysattacker bestämde jag mig för att lägga ner och gå hem och spela WoW istället. Efter några timmar kom grabsen inranglandes på ventrilo och World of Warcraft och sheit vad roligt det var! :)

Love you, grabs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback