Late at night

Now I'm here a late night again
Still wondering what the hell I do?
It starts to be quite insane.
Playing my cow who says moo.

Omg, my poem! :D

Jag spelar för mycket. Jag har inte lust att göra nått annat. Måste verkligen ta tag i det här nu. Annars skiter sig allting. Crappy world. Vad vill jag göra egentligen? Inte det jag gör iaf. Inte för femton öre. Plugga är inte min grej. Åtminstone inte till dataingenjör. Usch.

Well. Enda anledningen till att jag inte spelar nu är att det är maintainance. På torsdag. Då. Ska jag börja med att ta tag i mig själv.

Imorrn ska jag till Melanders fisk och äta firre med pappa och farfar. Ska bli riktigt trevligt. Nu ska jag försöka sova. Som att det skulle funka. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback