Bush vaknar sent

Oj! Nu blev jag helt paff när jag kollar första rubriken på Aftonbladet.se:

"Bush medger fel om Irakinvasionen"

Gnuggade mig i ögonen för att vara helt säker på vad som stod. Han har nu gått ut med att han gick in i Irak på felaktiga grunder. Wow, skulle det vara något nytt? Men nu verkar det äntligen som att han kan erkänna det själv. Fantastiskt.

Visst, jag tycker också att det var rätt att störta Sadamm, men hur svårt kunde det vara att hitta åtminstone en vettig anledning istället för att hitta på lögner för att gå in? Men det är bra att du medger det nu. Bättre sent än aldrig, din fegis.



Läste även om att Göteborg vill ha EM 2006. Det hade varit helt fantastiskt grymt! Gå på bra fotboll i Sverige är inte dumt alls. Nu gäller det bara att hoppas. Jag tror att det finns stora chanser på den fronten.


Avgå Leila Freivalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback