Inaktiv bloggare

Vet inte varför jag inte har skrivit på länge. Men livet flyter på i sin takt. Dagarna rinner iväg, träden blir grönare och grönare, vitsippor i backen, vädret är en smula ojämnt, mycket fotboll och på tok för mycket tråkhockey!

Igår var jag hemma hos Jon och Ann på födelsedagsfest! Väldigt trevligt och mycket god mat! Även i stora volymer! Trots att min bästa vän svek och inte "orkade" åka till Kårsta så hade jag sällskap till T-centralen i natt av Mathias, två thailändskor och en brittiska. Väldigt trevligt!

Nu har jag läst ut en av de bästa böckerna någonsin! Slumdog Millionaire. Vill se filmen! Men ikväll när Jürgen och jag ska gå på bio så blir det Wolverine istället. Är nog superbra den också! ;)

Nästa gång jag skriver hoppas jag något mer intressant har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback