Det här med bilkörning...

... jag vet inte men jag har inte varit så sugen på att köra bil i Stockholm. Det är naturligtvis för att jag har världens sämsta lokalsinne och tror att jag ska köra vilse. Imorse var Jürgen tvungen att köra till en rättegång i Nacka Strand och sen skulle jag köra hem bilen från Gullmarsplan efteråt när han åkte till jobbet. Jag vägrade först, men fick ge mig. Men sen när jag väl körde så var det ju inte alls svårt att hitta.. Vad fan har jag fått det ifrån? Well, skärpning, Clara! Nina och jag vaccinerade oss igår, tredje sprutan för Hepatit B för mig och hon Hep A+B. Skönt att få det gjort! 25 års skydd!! Dock insåg jag att jag bara har 16 år kvar på Hep A! Doh! Men Nina sa: "Lugn du kommer ju vara 40 när du behöver vaccinera om dig!". Då kändes det bättre. Sen åt vi på Max och gick hem till henne och drack whisky hon köpt i Skottland och fyra öl. Och detta gav mig huvudvärk? Var ju inte ens så full! Galet. Men jag har Pringles och På heder och samvete inspelat! Tjohoo!!! Trevlig helg!! Och Jon... Ann är absolut bra för dig! Riktigt imponerande om hon får ut dig i löparspåret och i plurret :D

Kommentarer
Postat av: Jon

Bara man känner sig OK med filbytandet så är det busenkelt att köra bil i Stockholm!

Postat av: Aggro

Typ.. Nej jag känner mig lite mesig faktiskt..

2009-03-06 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback