Bishop's Arms

Igår var väldigt trevligt! Då Jürgen tittade på fotboll inne i stan med kollegor så passade jag på att umgås med grabsen. Blir lite smått tokig när jag inte får träffa folk på en hel dag! Leo kom förbi mig och vi spelade Nintendo Wii tills vi blev svettiga och drack en bärs. Sen åkte vi till Sumpan och mötte upp Bulten, Devvypevvy, Flygis, Dennis (en polare till Flyg) och Zoran. Senare på kvällen dök även Daddeln och Lina upp! Väldigt trevlig och otroligt nördig kväll! Men det är som det ska vara! Ibland måste man få nörda sig! Daddeln lät mig överta sitt Warhammer Online så nu är det kört! Väntar på min dator nu i dagarna. Men nej, jag kommer inte att fastna i träsket igen! Det tillåter jag inte! Men spela lite på skoj borde ju vara lugnt! ;)

Kommentarer
Postat av: Sabadon

mm... spela lite på SKOJ, ja. nickar skeptiskt Den har jag hört förr. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback