Himlen är blå tack vare HBK!

Men den är grå här i Stockholm i eftermiddag lagom till allsvensk premiär mellan AIK och Halmstad BK. Ska man ta det som ett dåligt tecken? 

Hursomhelst ska det bli bautakul att gå på match igen! Redan tjugo i åtta imorse åkte Jürgen iväg för att dricka bärs och värma upp inför matchen. Själv vände jag mig och somnade om. Kom hem halv fyra imorse efter att Bulten fick mig att åla mig igenom ett hål i en vägg.. ;)

Men nu laddar jag med massa HBK-låtar på hög volym!! Varje dag som går älskar vi HBK!

Dags att ge mig iväg och möta upp Emelie vid Råsunda!! Guuuud vad jag vill att Halmstad BK vinner den här matchen! Så mycket står på spel! Kommer bli så jäkla förstörd om dom förlorar!

Jag är redo för 90 minuters hjärtflimmer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback