Frittes födelsedag

Jao idag åkte Palmen och jag till Märsta för att fira vår vän Fritte som fyllde *harkel* 21 var det va? ;)

Vi fick tårta, kakor och massa möjliga sötsaker. Efter att ha pratat en stund bestämde vi oss för att åka till en go-cartbana i Upplands väsby, och det mina vänner, det var galet roligt!



Fritte fick en jättefin badmössa av oss. ;)



Frugan Heidi, sonen Zacharias och födelsedagsbarnet själv i hög person.



Zacharias i en alldeles lysande björndräkt! Tycker den är jättefin! :)



Fritte, Palmen och jag innan vi körde go-cart!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vill oxå köra go-cart :D

Postat av: Lindah

Åh så söt bebis, blir ju sugen igen :)

2008-09-24 @ 11:01:34
URL: http://familjenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Clara

Hehehe det får vi göra någon gång! Det är ju superroligt med go-cart! Jao, jag tyckte han var fin med den där björndräkten. ;)

2008-09-24 @ 15:04:49
URL: http://aggro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback