Festsällskap - 1

När jag gick väktarutbildningarna så lärde jag känna en tokrolig tjej. Vi hade skitkul under utbildningen och sen höll vi kontakten och går ut och festar lite då och då! Och till saken hör då att det här är ju en av de roligaste människorna jag vet att gå ut med! Vi gör så galna saker och råkar alltid ut för så skojiga saker! Helt enormt! Så jag skickade ett sms till henne och frågade om hon ville med ut imorrn.

Då kommer chocken:
"Jag kan tyvärr inte hänga med för jag mår lite dåligt för att jag är gravid!"

WHAT!?! Den helgalna lilla bruden ska bli morsa! Jag blev helt paff! Nu känner jag mig lite ensam för ögonblicket..

Men förhoppningsvis kan vi kröka igen när (om??) jag kommer tillbaka till Sverige!

Lycka till, brüden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback