Inget arbete på flera månader!

Nu är jag fri från G4S! Jag kan inte längre kalla mig själv vaktjävel! Skrika klåpord efter mig själv! Se nedvärderande på min uniform! Jag slipper att stå ut med hemska människor som skriker på mig och säger fula ord! Aldrig mer kommer jag ha en GL som bojar fast mig i en rullstol. Inte heller kommer jag ha mysiga öppningspass med min kära öppningskollega eller gå på after work med mina härliga kollegor.

Tack G4S för en fantastisk tid! Allt har inte varit guld och gröna skogar, men ändå det mesta! Jag har haft ett tidvis inspirerande jobb med spännande tjuvar och underbara kollegor som jag verkligen kommer sakna och halvtid har jag även haft en bra chef.

En epok är över i och med att jag lämnar Stockholm och Sverige! Jag lämnar den bakom mig med en bunt med härliga, roliga, sorgsna, galna minnen i baggaget! Tack alla som har bidragit!

See you on the flip side!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback