Sommarvärme i stan!

Vilken helg det var! Helt dunderkul och makalöst väder! Man stektes i 25 grader! Härligt! Naturligtvis firade jag min helg med mina vänner utomhus!

Fredag: Jobbade och hade lära med Magda! Skitkul! Dessutom spenderade jag 25 minuter att prata om intressanta saker med en trevlig tjej som jobbade i guldporten! Softish! :) Efter jobbet åkte jag till Mariatorget och mötte upp med Thomas, Max och hans polare. Tillsammans gick vi till Skinnarviksparken och drack några öl och drog sedan vidare till Debaser. På vägen hem stötte Thomas och jag på min kollega som stod i dörren. Var kul att träffa på honom!

Lördag: Thomas sa på fredagen att idag skulle vi sova så länge, och så blev det. Sååå härligt! Sen blev det stressigt för att hinna till systemet och iväg till våra appointments. Thomas skulle träffa Crushers i Tanto och jag skulle träffa Nina vid KTH för att titta på Quarnevalen. Nina överraskade mig med att ta med en "Bucket of fun" som var just precis en sådan! En röd hink med ölkorv, såpbubblor, drinkparasoll, studsbollar, öl, trocadero, pingvinstänger, vattenpistoler och annat smått och roligt! Oj vad skoj det blev! Vattenkrig resten av dagen! Lite polare joinar oss och vi har det trevligt där i hörnet Valhallavägen/Odengatan.
        Därefter lyckades jag släpa med mig min bakfulla bästa vän till Tanto och joinade upp med resten av gänget! VATTENKRIG! BUBBLES!!! STUDSBOLLAR!! Och dessutom barfota! Där spenderade vi några toppenroliga timmar tillsammans! Det enda som inte var toppen var kön till toaletten. När Tanto blev kall och folket droppade av möttes vi upp i Thomas lägenhet för gemensam avfärd mot Sumpan och hem till Mats och Lina! Där spenderade vi resten av natten med att spela Nintendo Wii och dricka vin i jättestora vinglas (tvåhandsfattning!).

Söndag: En ny sprudlande dag! Idag på havet i Thomas båt, Märta! Thomas och jag fick sällskap av Max och hans tjej Sara. Toppentrevlig dag i solen! Galet varmt även idag! Vi åkte från Vaxholm in till Stockholm, spanade in Hammarbyslussen och Grönans bergochdalbanor. På väg tillbaka stannade vi för en fiskestund och Thomas var den enda som fick fisk! En gädda och en fisk vi inte kände igen. Skojsigt!! Vid femtiden blev vädret sämre, det blåste upp och blev kyligare. Då åkte vi hem och slackade resten av kvällen. Bara kramas, fixa ihop till en sallad och titta på Robin Hood.

Sammansfattning av helgen: Det är bra att ha det bra! Men det är ännu bättre att ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback