Åhhhh tempo!

Här händer det grejer!

1. Farfar ska flytta! Gosh vad sweet! Till en lya på 70 kvm vid Gullmarsplan. Ser hur fint ut som helst och härligt att se honom så positiv. Nu ska jag bara lyckas tränga igenom med mina argument om att han ska slänga alla gamla möbler han har och köpa nya, fräscha så att det passar in i nya lägenheten. En gång i livet i alla fall, okej farfar? Kom igen nu! =P
2. Jag ska till Göteborg fredag morgon. Leos och min flight går 07.00 från Arlanda och vi landar redan klockan 08.00 i Götlaborg! Mitt gamla hem! Mina gamla kompisar! Ska bli skoj! Har redan planerat in hela veckan, förutom onsdagen.

Fredag: Leo och jag ska hämta ut nummerlapparna, träna kanske, vem vet, kanske även gå till Liseberg och åka Flume ride. Sen på kvällen blir det familjemys och middag med mina päron.
Lördag: Göteborgsvarvet klockan 14! Oj vad hemskt! Jag är inte tillräckligt tränad och har druckit bärs istället. Men men, runt kommer man väl alltid! På kvällen efter halvmaran blir det After run-party med mina kompisar som också har sprungit.
Söndag: Leo flyger hem. Släktfest för mitt kusinbarn Andreas fyller år.
Måndag: Promenad med Magnus och därefter grilla, dricka champagne med honom och hans tjej!
Tisdag: En dag tillägnad bara min mamma och mig själv!
Onsdag: Tom! Vem vill leka?
Torsdag: Leka med Anna, min äldsta vän, och på kvällen flyga hem för jag råkar jobba hela helgen.

Men det här blir skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback