Håll i hatten!

Nu mina vänner ska ni få se vad jag och mina vänner pysslade med på gymnasiet! Kungsbacka Tekniska Gymnasium var inte som alla andra skolor och det var inte heller eleverna. På bilderna som följer här så ser ni hur jag, Z och M tävlar i sporten "Stolsbowling". Käglan var den fina palmen och klotet, som ni förstår, var en stol. Så här gick det:

image17
image18
image19
image20

Och till känsliga tittare vill jag bara påpeka att ingenting gick sönder, varesig klotet, käglan eller spelarna.
Testa inte på detta hemma.

Kommentarer
Postat av: Jon

Ja.. själv var man ju med i skollaget i schack! ;-)

Postat av: Aggro

Stort! :)

2008-03-27 @ 10:11:02
Postat av: Jon

Visst var det.. och ganska nördigt! :D Men vi kom fyra i finalen (vägen dit var enkel, men i finalen mötte vi alla som spelade schack på riktigt)!

2008-03-27 @ 10:38:01
URL: http://www.jonsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback