Sykfall

Farfar frågade mig om jag verkligen skulle gå till jobbet idag. Och jag med min talförmåga hasplade ur mig: Jaa...

Sen när jag väl kom till jobbet så kändes det inte längre lika självklart. Satt en timme i guldporten och räknade presentkorten efter det. Efter det slängde jag ur mig för min chef: "Jag är sjuk och vill gå hem!"

Cheifen satte ju nästan kaffet i halsen och hoppade genast på telefonen för att lösa problemet. Men jag tror att han löste det för idag och imorgon. Skönt. Det hade aldrig funkat. Titta på film är lagom vad jag orkar med just nu. Så nu blir det 100% kurering för mig! Mer film, mer nyponsoppa och bara lugn och ro, så ska vi se om jag inte blir av med huvud- och halsontet, snoret i näsan och lilla febern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback