Aggro - en cyklist

Det kunde man inte tro! Men efter att jag köpte Frippes tjejs Scott Montana cykel så blev jag helt frälst! Det är en fröjd att ge sig ut i Stockholm och trampa runt! Det är härligt att vara ensam genom söder 5.30 när man är på väg till jobbet! Det var även härligt nu idag när jag cyklade från stan till Enskede i rusningstrafik. På Götgatan var det fullproppat med cyklister. Det var kö vid rödljusen och det kändes som att vi var ute på cykelrace! Fort gick det! Och jag log för mig själv! Och idag har jag även inhandlat en cykelhjälm! Anledningen till att jag inte gjort det tidigare är att jag inte har hunnit, och när jag har hunnit så har affärerna varit stängda. Men nu har jag köpt en fin Carrerahjälm! Man får vara rädd om knoppen. Min cykel går fort.

Ser fram emot att racea till gymmet imorrn med min snygga cykel och min häftiga hjälm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback