Always look at the bright side of life

En lite speciell version av den låten ser du här: Leningrad cowboys.

Jag börjar så smått titta på den ljusa sidan av livet. Verkligheten är inte så kass. När jag mår som bäst är när jag är ute och badar med Nina. Så det gör jag varje dag. Det är jättemysigt. Vi har kommit på att det är skitbra att bjuda med vackra människor till stranden. Alltid mysigt att ha något fint att titta på. Speciellt nu när man är singel igen. ;)

Annars är mina kollegor lika underbara som alltid! Idag gjorde vi ingenting på jobbet, förutom att snacka skit. Riktigt trevligt.

Nina är bäst som vanligt. Ikväll efter jobbet så gick vi och tittade på Narnia: Prince Caspian och wow vad snygg han var! Och minotaurerna!! *drool*

Dessvärre är allt inte guld och gröna skogar. Får fortfarande panik och ångestattacker ibland. Men det går nog över med tiden.

Mitt ego är tillbaka igen. Det har fått sig en rejäl boost idag. Dels alla knäppa e-mail man får på gamingdatingsiten (jag tycker verkligen att det är skitkul, men ack så fånigt!) där grabbarna vill träffa mig och dricka öl.. Jag menar vad är det för fel på dom?! Varför skulle jag för mitt liv gå ut och ta någon öl med någon jag skickat tre mail till på en flummig hemsida? Give me a break! Men kul är det! ;)

Sen på t-banan hem idag så började en full man som sett Maiden spela att ragga på mig och ville till alla pris att jag skulle dricka en öl med honom. Jag avböjde vänligt men bestämt och då tyckte han att jag var tråkig.. Hahahaha! Vart är världen på väg? ;)

Jag är inte så lättlurad, men det får mig att må bra på något sätt. Och det är bra att må bra!

Tack igen alla vänner för era uppmuntrande SMS och meddelanden! Gör mig alltid glad!

Kramar i massor till er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback