NK-vaktens morronzoo!

Det började med en liten krokodil som hängde ovanför kamerorna. Sen blev det PÅSK! Och då blev det så här:
image23
En butikschef kom med den där till mig och sa att den låter precis som jag! Rött hår också och allt och om man trycker den på magen så kvittrar den. Hmmm!! :o

Sen kom det denna torsdagsmorgon i april när det såg ut så här:
image24

Mina kollegor Lars till vänster och Dennis till höger och jag i mitten! Jag känner mig inte alls utsatt som en liten fjunig kyckling bland två läskiga krokodiler!

Sen helt plötsligt hände det!!

image25

Lars gick till attack!! ARGHH!!!! HJÄLP!!!!



Jag har ingen aning om varifrån den där gröna krokodilen kom ifrån, men jag vet dock att NK-vaktens morronzoo roar både vakter och personal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback