Happy happy happy!

Jag är verkligen lycklig just nu! Allt jag gör går bra och allt är kul! Den här veckan är verkligen helt otrolig! Idag har jag träningsvärk efter bänkpressen med Leo! Aldrig någonsin har jag varit så lycklig över att ha träningsvärk, men det betyder ju att jag får träna igen och träna är det bästa jag vet!

Hade en hektisk dag på jobbet igår. Körde lära med M men vi hade så mycket arbete att göra, och grip efter stängning att det mest blev kaosartat. Men kul var det! Dock blev det lite övertid, men så är det ju ibland.

Efter jobbet åkte jag till T och spelade World of Warcraft. Haha! Lagom mysigt! :)

Idag blir det ytterligare ett läropass med M och imorrn är det fredag! Det betyder att jag ska köra barnbanan på Äventyrsbanan och jag ser verkligen fram emot några timmar uppe bland trädtopparna! Älskar mitt jobb som högbaneinstruktör! Det är verkligen helt superdunder!

Och inte nog med det! På fredag ska jag dricka bärs med SoulCrushers samt att min gamla skolkamrat genom alla år (åk 1 till och med gymnasiet),
Carl B, ska spela sina trancelåtar på en klubb på Regeringsgatan! Vi har inte setts på år och dag så jag känner att det här kan jag inte missa! Ska bli jätteroligt att träffa honom!

Happy happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback