Försöka duger inte

Så många gånger har jag varit inloggad just här och tänkt skriva något, men jag finner inte orden. Men nu ska jag försöka igen!

I lördags hade en av mina grabs inflyttningsfest i Vreten som var riktigt kul! Wild and crazy som alltid när vi partajar ihop. Dessutom körde jag dansmatta för första gången i mitt liv. Inte helt på riktigt, utan jag tog två steg så fick en polare ta de andra två. Ändå gick det inte så bra! :o
Sjöng även en massa sånger i Singstar. När allting urartade bestämde jag mig för att nu får det vara nog och åkte hem. Oj vad duktig man kan vara! :)

Detta betydde ingen baksmälla i söndags. Vad bra, för jag hängde med min pojkvän och våra två polare ut på en fisketur i regnet. Det var 3 grader varmt i vattnet och luften, blåste mycket och regnade. Ändå var det mysigt. När jag inte skakade av köld när jag skulle äta eller när jag förfrös högerhanden. ;)

Nu jobbar jag kvällsvecka på jobbet! Det är softish! Me like! Klockan 11 ska jag möta Leo på gymmet så ska vi köra slut våra muskler i armarna, axlarna och magen totalt! Blir fint det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback