Det är något visst med fredagar

Igår var det fredag! Dessutom var det sol och jättevarmt ute! Inte nog med det så slutade jag jobbet klockan 14! En av mina gamingkompisar, Zorion, slutade plugget ungefär vid samma tid och slog mig en pling. Istället för att åka hem och dumpa ryggsäcken med gymkläderna, så vände jag och mötte upp honom vid Hötorget. Började så fint med glass och öl i Kungsträdgården och solen var stekande het! Härligt att svettas av att bara sitta!

Sedan kom projektet att möta upp fler gamingpolare vid Hornstull! Vi gav upp och istället la vi oss på en gräsmatta och såg till att bli hittade istället. :)

Fler och fler människor dök upp och vi satte oss på The Ho's på Hornsgatan och åt kinamat och drack öl. 15 personer var vi som flest! När solen försvann från uteserveringen drog vi in till en bar i närheten och softade. Jättetrevlig kväll! Dock drack jag mellanöl hela kvällen för jag har oturen att spendera 26 timmar på jobbet under lördag-söndag. Inte så lustigt. Men igår var helt fantastiskt!

Spelar ingen roll alls att jag är jättetrött idag! För igår, då var livet helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback