Valborgsfirande x2

Ahhh den där lugna helgen blev inte så lugn. I lördags bestämde sig Nina och jag för att vi skulle ångra oss om vi inte hängde med på Valborgspubrundan så vi hakade på. Den började i Kista och sedan tappade vi bort resten av gänget. Det slutade med att vi hängde med Minirauk, Wberg och Bulten hela kvällen. Sheit vad kul vi hade! Pub nummer två blev Lärarhögsskolan (LÄS). Grillmacka! Mums! Sen åkte vi bussen till MF där Bulten och Minirauk sjöng karaoke till "Jag vill vara din Margareta". Minirauk hade två ballonger under tröjan för att simulera jättebröst. Åh vad vi garvade! :)

Iaf, sen åkte vi bussen åt fel håll och hamnade på LÄS igen, men vi räknade ner från 30 och direkt efter åkte busschaffisen vidare mot GIH, Idrottshögskolan. Där kidnappade vi Fokusera och promenerade till KTH. Drog runt mellan några krogar som Fysik, Data och Civilingenjör och Lärare (CL). Kewl kewl!

Kvällen avslutades på Nymble. Helt plötsligt ringde min danska World of Warcraft-vän som inte skulle komma förrän på söndagen och sa att han var i Stockholm. Que?!?!?!!11!! Chockerande! Nina fick förklara hur man körde till KTH från Centralen. Hon lyckades! Sen körde han hem Nina och så åkte vi hem till mig. Han var riktigt trevlig och rolig faktiskt. Söndagen blev skitkul! Började att köpa med oss kinakäk till Nina, tittade på Eurotrip och en till film. Sen tog vi en promenad och åt glass i Sumpan. Kvällen avslutades med att Ozi, Rollie och jag åkte Go cart i Västberga. Skitkul! Det var så skoj att vi åkte 2x15 minuter.

Sen blev det att gå upp tidigt för mig. Väktarutbildningen igen. Efteråt tog jag tåget till Uppsala med två kollegor. Anders lotsade mig rätt till Kajsas lgh för han bodde jättenära. Så praktiskt. :) Väl hos henne fanns Zoran, Cliff, Bulten, Wberg och Devvypevvy. Kewl! Sen kom Uppsala WoW-gänget, Facemeltor, Wombat, Dita, Skoly, Voldo och Algol. Underbart att träffa dom igen.

Kvällen avrundades runt ett-tiden för oss. Bulten körde oss hem. <3

Nu ska jag studera igen. Heydoo!

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Märkligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback