Efterlängtat telefonsamtal!

Åh vad jag har längtat och väntat på det där telefonsamtalet! Men nästa torsdag ska jag till G4S i Västberga, få mitt Väktarleg, min uniform och information. Hoppas att jag träffar på några från VU1:an! Så nu vet jag att om det dyker upp jobb i början av nästa vecka på Äventyrsbanan så kan jag hoppa på det.

Jag är så fruktansvärt rastlös! Det är galet hemskt att bara gå hemma och dra och packa kartonger. Lägenheten blir bara värre och värre ställe att vistas i. Igår packade jag min sjätte kartong och tvättade min en och en halv månads tvätt. Det var en del. Dock var klockan rätt mycket så jag lånade en tvättmaskin, torktumlare och ett tvättskåp till. Men den här rastlösheten blev så galen att jag blev tvungen att signa upp för ett jobb som är nu i eftermiddag. Ska ta hand om några barn på Äventyrsbanan tillsammans med Daniel. Skönt att få jobba lite och bli av med energi.

Behöver alla pengar jag kan få. Är totalt luspank. Äter upp de rester som finns kvar i frysen. Skittråkig och jättegammal mat. *suck*

Aja! Om två dagar flyttar jag! Nu ska jag packa ner kläder!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback