Positiv energi

Idag vaknade jag med extremt överflöd av positiv energi! Jag har varit sprudlande glad hela dagen och jobbet på Äventyrsbanan har varit toppen! Jobbade med en av mina två favoritkollegor hela dagen, Uffe, och vi hade jätteroligt. Sista gruppen vi hade på Ungdomsbanan var helskön. Underbara människor som uppskattade dagen lika mycket som jag. Härligt! Peter gick tydligen förbi när vi hade genomgång om utrustningen och banan och fascinerades över mitt engagemang. Alltid kul att höra!

Härlig dag på banan. När vi jobbat klart bad jag Uffe gå igenom Cirkelbana två lite snabbt för mig. Hur riggningen går till och så. CB2 är på 14 meters höjd och jag har bara varit där en gång tidigare. Man blir trött av att klättra så högt. När vi var klara så tänkte vi, eyy när vi ändå är här, ska vi inte passa på att gå banan då? Så det gjorde vi. Den är riktigt kul och häftig faktiskt. Sen körde han mig till Näckrosen och jag köpte wok med mig hem till Nina som äntligen är tillbaka från sin kurs.

Nu blir det jobb i några dagar till. Trött som en förtorkad säl. Gonatt. Måste upp tidigt imorrn. Jobbar 08.00-18.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback