Två jobb på två veckor

Så det kan gå. Jag är så trött nu efter att alla anspänningar har släppt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men det är så skönt att det inte går att beskriva. Om en till två månader kommer jag med största sannolikhet kunna försörja mig själv igen. Åh vad jag längtar!

Mina jobb är nu:
  • Högbaneinstruktör på Äventyrsbanan
  • Väktare på G4S
Så fort jag har skickat in alla papper som dom vill ha kommer dom att skicka mig på två veckors väktarutbildning och sedan jag kan börja jobba.

Idag satt jag i en 1½ timme lång arbetsintervju. Jag hade ju egentligen inte förberett mig utan tänkte som vanligt, Äh det löser sig. Och det gjorde det också. När man fick oväntade frågor så började jag prata och så kom det allteftersom fram vad min hjärna ville ha sagt. Tack och lov! :)

Underbart! Nu ska jag snart ner till Vilshärad och träffa familjen. Det blir nog sista gången på länge. Om allting går som jag tror att det kommer göra så kommer jag ha fullt upp hela sommaren med att jobba och slita. Semester kan man ha när man är gammal. :)

Kommentarer
Postat av: Bengt Sprtingfeldt

Lycka till med de hägrande jobben!

2007-04-10 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback