Helt slut

Nu är jag helt slut! Har varit full rulle sedan i torsdags förra veckan. Inventering, pröva uniform, inventering, Äventyrsbanan, Äventyrsbanan, Väktarutbildning, Juridik, Juridik, Juridik, Självskydd, Etik och Moral samt Arbetsmilijö. Kvällarna har jag inte heller riktigt kopplat av på. Ikväll träffade jag faster Anna vid Stureplan så åt vi på restaurang och såg på en fransk film som inte ens hon tyckte var bra. Men det var trevligt ändå. :)

Gaah jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Imorrn behöver jag ingen väckarklocka för första gången på över en vecka! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Helena & Enduros Black Jaja

Den här bloggen kommer jag att följa eftersom jag har starka planer på att gå väktar utb

2009-04-20 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback