Aj aj - men på ett bra sätt :o

Efter ett flera månaders långt träningsuppehåll har vi äntligen börjat igen. Och jag älskar det!

Jag älskar att springa på löpbandet och känna svetten rinna medan grabsen flåsande frågar: "Är vi klara snart?".

Jag älskar att slita  tills musklerna går av (åtminstone känns det så :)) och bli peppad av vännerna samt givetvis peppa tillbaka. Du klarar det här! Bara två till!

Jag älskar känslan efteråt när man är helt mör i hela kroppen och man släpar sig mot duschen.

På sätt och vis älskar jag även träningsvärken som är så brutal att man känner sig helt handikappad. Jag älskar att röra på mig och detta tillsammans med mina vänner!

Jag är motiverad till max för att komma tillbaka till där jag var i våras!

Träning är det bästa! Nu ska jag gå till skolan och lära mig Mathematica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback