Tysklands nya Hitler

Så löd rubriken på Aftonbladet idag. Jag läste igenom hela artikeln och blev grymt rädd. Hur i helvete kan så många tyskar rösta på en äcklig "nationalist" som vill få bort alla utlänningar från Tyskland.
"En turk är alltid en turk, förklarar han lugnt. Det spelar ingen roll vilka papper han har."
Ursäkta, men jag håller inte med. Jag är ledsen, men jag kan inte fortsätta och skriva om det här ämnet..

Tänk för fan!! Vad är det för fel på samhället nowadays? Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen och samma med NPD i den tyska.

Jag vet att mina åsikter gör mig lika dålig som dom, men jag vill ju hellre ha kvar duktiga utlänningar än de sumpråttorna som tycker att alla utlänningar ska bort.

Min kompis sa just till mig att jag är så aggressiv i mina åsikter.. Men det beror nog mycket på att jag är arg på världen. Usch, skulle allra helst gömma mig hos gorillorna. Till och med dom är ju klokare än många av världens människor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback