Endorfinkick!

Vilket härligt återseende! Senast jag fick en lika skön endorfinkick var när jag sprang min vanliga milslinga i Kungsbacka. Helt plötsligt flödade glada partiklar genom kroppen och jag spratt till och pang bom där var lyckokänslorna! Exakt samma sak hände idag på gymmet. Jag var där tidigare än pojkarna och värmde upp med backträning och löpträning på löpbandet i 25 minuter innan dom kom. Vi var fyra personer. Leo, Axel, Johan och jag. Perfekt för ett tempopass med andra ord! Vi högg in direkt och körde stenhårt, nästan utan vila! Den lilla vilan man hade ägnade jag åt att ligga på gymgolvet och flåsa. :D

När jag hade kört sista upprepningen av rodd-maskinen så hände det. Jag låg på golvet och tänkte att jag höll på att dö av utmattning. Men istället fick jag en endorfinkick! Wow! Vilken lycka! Den höll i sig ända fram till jag käkade middag. Sen blev jag helt slut. Men fantastiskt var det! :D Träffade på Perliderli två gånger och han bara skakade på huvudet åt mig. Hehehe. Ringde till David för att höra om jag kunde få min extranyckel lite temporärt, men istället svarar hans tjej som säger att jag bara kan komma över. Så jag gick dit och hade ett ganska långt samtal med mitt ex's nya flickvän! Hon var jättetrevlig och jag blev bara ännu lyckligare! Mitt underbara ex har en härlig tjej som tar hand om honom. *glad*

Min motivation kretsar just nu runt träning, träning och träning. Inget annat. Och hör jag en till fråga om hur skolan går så dödar jag någon. Det går dåligt och jag vet om det, SÅ SHUT UP! Bra. Tack. Jag löser det i vår. Och gör jag inte det så är det ändå mitt problem. Jag är less på folk som försöker lägga sig i mitt liv.

Var ute en sväng nu i Gallerian för att köpa Sällskapsresanboxen. Tittade in i en affär på vägen och såg vilka paket jag ska köpa till min kära familj. Håll i hatten, familjen! Det här blir en jul som heter duga!  Nu ska jag nog ta och boka en flygbiljett. Siktar på att dyka ner på västkusten den 20:e december så jag inte missar morsans födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback