art.com

Min kära vän Flygis har hittat en väldigt fin sida där man kan måla teckningar till personer.. Jag gillar den såpass mycket att han får göra flera i veckan till mig. :) Alla har hittills handlat om att vi ska till Anchor ikväll! :)

Flygis teckning

Är den senaste jag fick. :)

Igår fick jag en kompletteringsuppgift för att bli klar med Serveradmininstration i LAN kursen. Satt i fyra timmar med den och inatt när jag kollade mejlen hade jag fått ytterligare komplettering, som kommer ta mig fyra timmar till. Jag känner mig ju helt slut som det är. Sover hur mycket som helst men är ändå trött. Jag behöver koppla av nu.

När min komplettering igår var klar var klockan 20.00. Då satt fortfarande Flygis, Devvypevvy å Geten kvar i puben och spelade. Jag hade satt Flygis och Devvypevvy på att grinda rep med Thorium Brotherhood med min warrior. :) Sen när jag var klar loggade jag på Flygis druid och sen körde vi lite låglevel instanser för att hugga järn. Det var skitroligt! Kul med omväxling för oss båda. Jag agerade healer och han dps warrior. :)

Mjorf. Får väl plugga lite till då. Sen ska jag tvätta. Men sen, då blir det äntligen Anchor med alla polarna!

Inte nog med det, fick reda på att Roys bästa vän hade proppat på honom pengar och övertalat honom att åka ner till brorsans student och Vilshärad nästa helg. Sweet! :) Go go Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback