Snart kommer våren!

Det märkte jag inte förrän nyss när jag gick hem från skolan. Visst det ligger 1½ dm snö men vägarna är rena från snö och det är inte så kallt. Äntligen! Ser fram emot när man kan snöra på sig Asics-pjucksen, proppa in iPodhörlurarna i öronen och ge sig ut i löparspåret. Jag saknar verkligen löpningen nu. Något jag inte gjorde förra året då jag såg det som en tyngd. Men i år har jag inget lopp planerat. Inget som kan bli misslyckat. Så skönt!

Ikväll ska jag gymma med alla mina fyra grabs samtidigt. Något som jag faktiskt inte tror ha hänt någon gång. Ska bli kul.

Igår var grymt. För första gången sen jul hade jag en hel dag ledig som jag ägnade helt och fullt åt World of Warcraft. Det var jätteroligt och jag insåg vad jag hade saknat det. Ska förhoppningsvis på WoW-fest med ett guild jag festat med förut om två veckor. Ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback