Amazing OS!

Jag måste säga att jag är ordentligt imponerad av Sverige i OS 2006! Helt otroligt vilka prestationer! Jag har ju ingen tv så jag har läst till mig det mesta men igår var jag på gymmet under andra åket i Storslalom. Grabsen och jag sprang på löpband i 25 minuter för att se hur Anja tabbade sig och Anna Ottosson tog brons! Vad glad jag blev! Det var hon verkligen värd! :)

Nu jobbar jag som långtidstestare på Sectra. Två timmar kvar. Tokigt ensamt och det känns inte som att jag gör speciellt mycket nytta för maskinen funkar ganska bra just nu. Kör några scans i timmen. Men jag har min iPod och Internet. :)

Skönt att vila kroppen från träning idag. Verkligen behövligt. Men imorrn drar vi igång igen! Två timmar badminton. Puh!

Grabsen jag raidar med i WoW börjar inse hur grym jag är nu. *stolt* Me the best! :) Härligt att man har lite tid att spela igen. Har saknat det nåt enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback