Papperstidningar

Det ringde en trevlig tjej från Dagens Nyheter idag. Hon sa att de flesta inte hinner läsa papperstidningen utan mest ser den som betungande eftersom man får springa så ofta till pappersåtervinningen i onödan. Så hennes erbjudande till mig var en prenumeration fredag - söndag där jag bara betalade för fredagstidningen och fick lördagens och söndagens gratis. Tyvärr så jobbar ju både jag och Jürgen helger så att det är ju ingen skillnad mot mitt i veckan. Så jag avböjde vänligt och sa att deras website var riktigt bra och duger för mig.

Papperstidning för mig är något man läser på landet i hängmattan, i badenbadenstolen eller på stranden. Men jag blev överraskad om att de har insett problemet. Heja DN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback