Jag är bra!!

Jag klagade lite inför Mort att jag alltid jobbade sent på fredagskvällar och våra gamingonsdagskvällar. Då sa han att jag skulle säga upp mig som hämnd, men det har jag ju redan gjort. Fast inte som hämnd. Då sa han att jag skulle göra ett dåligt arbete, men det kan jag ju inte göra. Jag går alltid till jobbet med syfte att göra mitt bästa och lite till! Det är så jag är! Jag finner mig ståendes på jobbet med världens största smittande leende och känner mig som världens bästa säljare! Mina kunder är trevliga, och även dom som är sura och buttra lyser upp mot slutet och ursäktar sig för att de stått och skällt på mig trots att det inte är mitt fel. Jag kan ta det. Jag tycker verkligen att jag är duktig på det jag gör!

Mina kollegor sa ikväll att tiden bara kröp fram, men jag höll inte med. Den bara svischade iväg! De frågade mig varför och jag visade dom ett kvitto jag tog kopia på. Jag hade sålt 10 stycken heizrohrrosetten (nej jag vet inte vad det är ens när jag ser förpackningen), och en fettspruta. Tidigare hade jag sålt en bohrfuttershüssel och sådana småsaker gör mig skitglad! Jag blir full i skratt över en så fjantig grej som att tyskarna har satt fula namn på varorna. Och att bara ta tid att prata med kunderna och kollegorna gör att tiden bara rinner iväg. Jag hade skitkul ikväll! :) 

Igår skrev jag kontrakt med mitt nya bevakningsföretag! Ser verkligen fram emot en spännande höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback