Spel och jobb!

När jag nu fick upp min dator från Kungsbacka så började jag spela Warhammer Online som jag velat spela under något års tid. Tack vare att jag hittat ett sätt att fördriva min dötid så får jag börja jobba på Bauhaus redan på måndag istället för om en månad! Och fler timmar än vad som var planerat ska jag få också! Så jag är väldigt lycklig!

Igår var jag hemma hos Nina och åt sushi och drack vin tillsammans med henne och Jenny! Väldigt trevlig måndagskväll för att fira hennes kärlek och mitt nya jobb!

Life is good, men jag har ont i huvudet som jag inte vet vad det beror på. Har blivit yr, haft huvudvärk, ont i halsen och känt mig alldeles mosig under flera dagars tid. Men det går väl över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback