Nytt jobb

Jao då har jag jobbat två dagar på mitt nya jobb! Har skrivit kontrakt till sista maj, fått mitt schema, fått rundvandring, hälsat på massor med folk och fått ett litet hum om vad som väntar mig. Kollegorna är helt fantastiskt! Jättesnälla och omtänksamma. Men nu är jag helt sjukt sliten. Skönt att vara ledig en dag innan jag jobbar torsdag, fredag också. Igår jobbade jag 8-14 och fick för mig att gå hem från Bromma. Var väl ca 6,5 km skulle jag tro. Till en början var det sol, sen började det hagla, sen blev det sol, sen började det snöa i nyllet på mig, solen kom tillbaka och till slut började det snöa igen! Helt hopplöst! men jag kom hem till slut och somnade framför ett norskt kriminaldrama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback