Myspysdag med fetingfailure

Igår var det liksom idag en alldeles strålande dag! Vintersäsongen 2008-2009 blev för mig sex veckors ruggbugg och snö. Men igår kom den där efterlängtade vårsolen fram och redan på morgonen fick jag endorfinkick! Klev upp och gick och köpte sconesmix. Gräddade till bröden och Jürgen och jag satt i soffan och njöt av varma, nybakade scones. Han var ledig igår och jag hade frågat Nina om hon ville gå en promenad med mig, men hon kunde inte förrän två timmar senare. Jag ville ut och gå omedelbums och frågade Jürgen om han ville hänga med, och han sa ja till min förvåning! Så vi gick en promenad på 1½ timme och han visade mig runt i skogen. Jättefina löparspår när isen har smält! Hur mysigt som helst, och precis när vi var tillbaka ringde Nina och jag hoppade på t-banan till Rådhuset! Vi gick till Smedsuddsbadet och drack te och åt bulle på bryggan och tittade på isen, vattnet och änderna. Hur mysigt som helst!

Sen kommer jag hem och vill tvätta mina jeans som blivit alldeles leriga. Hjärnan var trött efter att varit ute hela eftermiddagen och jag tänkte att nu får jag inte glömma att ta ur min mobiltelefon från fickan innan jag slänger in dom i maskinen. Men när jag gick för att byta byxor såg jag att mina Kina-jeans också behövde tvättas och då glömde jag bort mobilen. Så jag satte igång maskinen och sen insåg jag mitt misstag! Fick upp maskinen och det sprutade vatten över hela golvet och mobilen var död. Nu känns det lite tråkigt, men när det väl hände garvade jag hela tiden. Jag är så dum.

På kvällen tog Jürgen hem en polare och de skrek och tittade på när AIK vann i hockeyn (var det mot Leksand? Jag avskyr hockey) medan jag själv satt och spelade Warhammer Online med Mort och Stefan.

Kommentarer
Postat av: Jon

Hahah, sconesmix. Det är så du, på nåt sätt! :P

Postat av: Anonym

Det är klart!! ;)

2009-03-22 @ 16:22:50
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 @ 06:57:05
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback