Bättre och bättre dag för dag

Sitter just nu och diskuterar med Nina som är på jobbet. Jag är så sjuhelsikes inställd på att 2009 ska bli mitt bästa år hittills! Jag var ju tokinställd på att 2008 skulle bli det också, men det sket sig ju tyvärr i juli, men i år ska inget sådant hindra 100% lycka!

Om jag får jobbet på Bauhaus så ville dom att jag helst inte skulle ta semester i sommar utan hellre i september, och då slog det mig, tänk om Nina och jag skulle ta en vecka i september och bara dra iväg till något härligt land! Jag drog upp Tjeckien, Slovakien, Polen, Skottland, Wales, Kroatien, Litauen, England och Holland som förslag, men då sa Nina: "Eller New York?". Ja, eller New York! Så grymt soft ju!

Nina sa att hon nynnade på
Bättre och bättre dag för dag och jag frågade vem som sjöng den, och det visste hon inte. Men mannen heter Ernst Rolf och jag garvar ihjäl mig! Kanoners ju!

Just nu är jag väldigt lycklig! Endorfinkick efter löpningen, jag är väldigt kär i min pojkvän, kanske får jag jobb den här veckan och på torsdag ska jag träffa mina ex-kollegor som sagt! Me happy och livet blir bättre och bättre dag för dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback