Roligt!

Den här veckan har jag verkligen roat mig själv! I måndags softade jag med pojkvännen hela dagen. Och på kvällen bjöd han över en polare för Wiispel och öldrickande! I tisdags spelade jag Nintendo Wii hela dagen. I onsdags bjöd Nina på sushilunch i Sumpan, sen tog jag en fika med en av mina bästa före detta kollegor, och mitt under fikan så ringde Bauhaus och frågade om jag kunde komma på intervju på torsdagen, så detta måste ju firas med väldigt massa öl och tokskoj med Nina på kvällen. I torsdags (idag) var jag på intervjun och det kändes bra och roligt, sen åt jag pizza och gick en promenad med Lina och hade det trevligt. På fredag (imorrn) ska jag bara ta det lugnt, och förhoppningsvis laga god fredagsmiddag till oss och bara mysa. På lördag har jag blivit hembjuden till Mats och Lina för att dricka öl och snacka resor. På söndag ska jag vara bakis och krama på pojkvännen. Skoj! Roligt! Kul!

Kommentarer
Postat av: Jon

Det blir bra det, så kan man köpa billiga saker till huset om man behöver göra nåt! ;)

Postat av: Aggro

Haha så att jag kan köpa billiga saker till dig om du behöver göra något! Jag bygger inte! =P

2009-02-27 @ 10:41:31
Postat av: Jon

Med "man" menade jag "jag". Tror inte jag törs låta dig gå lös på mitt hus! :P

2009-02-27 @ 12:31:53
URL: http://www.jonsblogg.se/
Postat av: Aggro

Det låter rimligt :D

2009-02-27 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback