Visumsångest!!

Herregud! Jag har ju ett ynka visum kvar att fixa. Ett enda. Och en hel vecka på mig. Men tji fick jag!

Låg så skönt och läste min bok om Natascha Kampusch i Österrike. Då ringer min bror och säger att Kinas ambassad är stängd onsdag till fredag i nästa vecka! Hick!! Han ska hämta ut sitt pass på Iventus måndag eftermiddag, vilket betyder att vi måste fixa visumen till Kina på tisdagen och då med express så det går på en dag. Givetvis krockar då detta med elmätarbyte på Palmfeltsvägen! Försökte få någon släkting att komma hit, men alla är upptagna! Hua!

Så säger pappa att Kina har tagit bort kraven med hotellbokningar och utresebiljett! Och det säger dom nu när jag och Nina har bokat?! Jag blir så matt. Men vad händer på tisdag om vi kommer dit och så har dom inte tagit bort det och Daniel får inte sitt visum. *hick igen*

Jag blir alldeles hispig av detta. Simpel information till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback