Lite Palin, lite parfym och lite adressändring.

Okej först och främst: Vad är det för fel på media? Republikanen McCain har valt en fräck kvinna från Alaska till sin vicepresident, och innan hon ens hinner tala om vad hon står för så bollar media upp ett familjeproblem, att Sarah Palins 17-åriga dotter Bristol är gravid i femte månaden med sin pojkvän Levi. Detta är så stort att hon själv handlar i skymundan.

Personligen tycker jag att det är helt galet! Blir en smula upprörd över att världen är så knäpp. Jag kanske inte håller med Palin i sina ståndpunkter, men jag vill ändå höra henne tala, inte höra skvaller om hennes dotter! Skäms!!

Okej.. Andas!! Höhöhö!! *host* Harkel!
En go gammal tant som jobbar på NK Kosmetik parfyrmerade min handled med sin gåva. Den luktade gott men jag har nyst och det har kliat i näsan hela kvällen efter det. Jag tål nog inte riktigt starka dofter. Tror nog att jag ska hålla mig undan från parfymer även i framtiden. Kommer inte ens ihåg när jag hade parfym senast! Säkert när jag gick i åttan eller så. Coolt!

När jag kom hem från jobbet ikväll, tidigt för en gång skull, första dagen innan klockan 22, så blev jag förbryllad (fint ord ;) ). I brevlådan låg ett brev till min pappa samt en LO-tidning till mamma, adressändrat till Palmfeltsvägen i Sthlm. Det låg även ett brev till farmor (som varit död sen 2005) och farfar. Nu har nog posten blivit förvillade. När vi är tre som flyttar från Palmfeltsvägen nästan samtidigt. Men hur kan dom adressändra mamma och pappa TILL Stockholm? Vi får nog ringa dit på måndag och fråga. ;)

I övrigt så jobbar jag 6/7 dagar i den här veckan, 22 timmar extra. Ska bli skönt att vila ut lite på onsdag, torsdag i nästa vecka. Men det gör inte så mycket! Jag är så glad i alla fall! Skuttar runt på små moln!!

Wee!! Ska hämta ut mitt pass med mitt mongoliska visum imorrn! Weeee!!!!! 31 dagar kvar!!! Sen åker vi!


Kommentarer
Postat av: Jon

1. Det är USA.

2. Palin hade ju tydligen starkt förespråkat celibat utanför äktenskapet. (Sen är det väl valfritt vad man tycker om det...)

2008-09-05 @ 05:52:36
Postat av: Aggro

Jo jag vet men ändå! Så jävla fjantigt! Grr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback