Kul söndag på jobbet

OK, jag erkänner.. Det var inte sådär jätteroligt att kliva upp kl 06:20 och cykla till jobbet. För att vara helt ärlig, så var det helt förjävligt. Jag skulle ju egentligen vara ledig. Och jag kom inte hem förrän kl 02:00 inatt. Meen, jag ville ju inte missa gårdagen för allt i världen! Var hemma hos Palmen i Jakan och spelade World of Warcraft - the board game och drack bärs. Hur trevligt som helst! Har inte spelat WoW- the board game sen Sundsvall brann... (Extra passande uttryck då jag spelade det med Ewing oilare uppe i Sundsvall senast).

I alla fall, hade min första öppning med mr J.F. Vad jag hört ska han vara tråkig att ha öppning med, men vi hade jätteskoj! Freakade ut såklart. Det gör jag alltid när jag är övertrött. Men det är sån't man får ta. Söndagar brukar vara så lugna på jobbet att man sitter i stolen och det börjar växa mossa på axlarna på uniformen. Men inte idag! Idag var det full rulle! Hela huset gick sönder, grip av en läskig man, nyckeln gick sönder i låset till ena entre-dörren, en REM-tourfotograf tappade bort sin kameraväska med bl a sitt pass i och han skulle till Helsinki ikväll och lite annat trevligt. Han där trevliga fotografen ringde fyra gånger, och han var så tacksam för att han fick tillbaka sin väska att han ville ge mig biljetter till REM-konserten ikväll. Tack men nej tack. ;)

Njae idag var ballt! Riktigt ballt! En av bästa dagarna på jobbet någonsin tror jag. Min sista söndag någonsin på NK. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback