Farewellparty!

Igår hade jag farewellparty i farfars villa och det var helt galet roligt! 30 av mina bästa vänner dök upp! Jag är så tacksam för att ha lärt känna så många härliga människor som man kan ha så roligt med! Två veckor till avresa nu!



SoulCrushersanda! Helt oprovocerat slänger Ryddan upp paj i nyllet på mig och börjar äta av den! Daddeln däremot är lite snällare. ;)



Men hämnden är ljuv! Och det blev lite paj över till Ryddans nylle också! Och jag är beväpnad med en konfettipistol! Var jätteroligt att städa upp konfettin från hela villan med en sopborste och skyffel. Men det var det värt! :)



Jon och Palmen! De två killarna från plugget som jag inte såg skillnad på när jag var n0llan! Ni är fan lika!!



Bee kan spela posthorn nästan lika bra som jag. Skillz!!



Slide, Daddeln och Mange fular sig!! :)

Fler bilder finns på Facebook! Tack för en superkul fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback