Dagen är här!

Dagen jag har väntat på i hela mitt liv har kommit! Ute ösregnar det, blåser halv storm, löven håller på och faller ner från träden, det mullrar av åska i luften, ptja, det är typiskt höstväder i Sverige! Det är just sån't här väder som gör att jag avskyr att bo i det här landet. Men äntligen är dagen här, när jag ska åka härifrån! Åka runt i halva Asien, träffa spännande människor, gå ut på äventyr, se otroliga saker och känna att jag är helt totalt fri!

Jag behöver åka. Jag vill åka. Jag SKA åka!

Hoppas ni inte kommer regna bort här i Svedala nu! Resdagbok finner ni på
resdagboken.se och jag heter aggromonster.

Ha det så bra så syns vi igen om något år eller så!

Puss och kram
från Clara

Kommentarer
Postat av: Jon

Jag tycker sånt här väder kan vara ganska mysigt, men i lagoma mängder! Ha det så skoj på resan!

2008-10-05 @ 09:49:25
Postat av: Lindah

Ha det nu så himla underbart och sola och bada i massor. Lycka till. Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback